hurede.blogg.se

Utanförskap

Publicerad 2015-05-03 11:44:00 i Allmänt,

När man lever så blir man ensam. Mina sista vänner har helt enkelt sluta försöka svara på mina försök till kommunikation.

Det är OK. Det är deras val precis som det är mitt val att inte vilja vara med i låtsasvärlden längre. Men jag kan inte låta bli att tänka på det i en övergångsperiod.

Där ute, hos er, i samhället var jag känd som en svår och konstig person med extrema idéer. Någonting jag idag tycker är ironiskt för är det någonting som har gett mig det ryktet så är det min vana att berätta för människor hur jag känner och tycker och varför jag gör det.

Uppenbarligen så löser ni problem genom att helt enkelt lägga locket på där ute? Inte ens ett hej då. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det.

Eller det är just det vet jag, och det är skäl nog att inte vilja vara med längre för mig.

Jag siktar på fisk till middag så nu kopplar jag ner och lägger tillbaka datorn i sin påse så kanske jag skriver något mot helgen.
Ska slutföra jordkällare så det kanske blir någon annan gång. Kanske.
 
Men mailen ska jag kolla en snabbis på Torsdag så skriv

Kommentarer

Postat av: Nicke

Publicerad 2015-05-03 11:50:23

Snart blir det tillökning i INGENSTANS!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-06-21 21:10:30

Välkomna alla nya. Nu har vi en "gata" nästan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela